Hoxe toca recoller as ideas fundamentais que sacamos das exposicións dos nosos compañeiros para facer mellor a nosa páxina web.
Do LOGOTIPO:
Sabemos que un logo é representativo e diferenciador do resto. Necesitamos que sexa duradeiro e que cree notoriedade. Non se debe confundir coa firma (non ten significado) e para iso debemos prestar atención a aspectos como:
- deseño do logo: grafía ou debuxo/imaxe
-á hora de crealo ter en conta: a quen nos diriximos e que sea coherente co que representa(neste caso á nosa páxina web), compatibilidade texto-imaxe, evitar saturación, connotacións positivas tendo un nome creativo e simple valorando tamén o soporte no que se difunda.
- a cor, nome lexible (tipo de letra, fonte...)
Temos o obxetivo de que transmita e sobretodo de que funcione.
Da WEB DE CALIDADE:
As páxinas web de calidade caracterizanse por unha serie de trazos que teñen en común o mesmo obxetivo: a satisfación do usuario.
Debemos establecer un equilibrio entre a calidade e a cantidade:
-calidade de acceso á información, tamén acceso á audiovisual mediante checklist, valoración da información que dá o usuario, supervisión e control do pubicado...
-cantidade ou contido: enmarcado dentro dunha fácil navegación con actualizacións constantes, boa accesibilidade e como non prestar atención á lóxica de contidos.
Ademáis cómpre valorar a ortografía, tema, linguaxes, imaxes, o límite de palabras... as directivas de ISO
sandra
domingo, 6 de diciembre de 2009
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
como se nota que os nosos contidos eran de calidade
ResponderEliminarHai que buscar un equilibrio entre forma e fondo, entre imaxe e contido. A cantidade por si mesma non ten que ser mala ou perxudicial, só o é cando non está ben traballada, cando hai erros, cando hai disfuncións, cando hai cotnradiccións. Por iso, a necesidade estriba en establecer contido, público e deseño, buscando sempre a eficacia na mensaxe. Pensemos que deseño é comunicación, se non se establece, o esforzo é irrelevante.
ResponderEliminarmarotlo